FormOne日記小本子

2006 年 5 月 28 日  星期日   雨天
痴線嫁 不安

今日如常地返工,心情都好返d喇,可能真係開始學識如何放低同諗得開,而且我唔想迫自己入左一個死角,咁樣好辛苦的呀?!我之前己經迫左自己入死角成十年喇,唔想再係咁呀~~況且我絶對相信,我唔會冇左邊個而生活唔到既,平時都係咁生活嫁啦,係咪先??

講返今日返工先,我都覺得我好叻的呀,因為我今日先用我有限既普通話加body languages去serve一個大陸客;接住諗住去serve個賓賓啦,好自然你會suppose佢係講英文嫁啦,咁我咪用英文問佢有咩可以幫到佢law,點知佢用廣東話同我講,話唔識聽英文,即時"O"晒咀,咁咪轉返廣東話同佢講野啦~~Serve完之後,有個鬼婆走左過來問野,咁佢可能見我用中文同佢賓賓講野,佢第一句就問我識唔識講英文,我都呆左,咁當然係話識啦~~真係俾佢地玩死呀,一朝早就要人用多國語言,好彩唔係尋日,如果唔係都唔知點算呀~~因為我尋日都唔願講野,哈哈~~

不過今朝返工個時皮膚有少少敏感,死人kenny話人地有咖喱雞,真係激死人呀?!把口成日都唔收,衰到死~~唔覺唔覺就捱到收工?!收工就自己一個人行左過CB,原先係想買褲的呀,但係我又睇唔啱,最後都係買件polo,都好過冇丫~~之後就搭車返屋企喇?!個人真係好累呀,上到車就瞓到落車,但係個人依家都係好眼瞓咁既............

聽日又入去溫書喇,希望可以聽日清晒啦~~哈哈~~

我同佢要劃上一個句號喇~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


aR ci 於 2006-05-29 01:34 PM 發表:
加油加油,,,,
我支持你!!!! >/////<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你先~
幾時返來搵我食飯呀??
Posted at 2006-05-29 01:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bigfatboy 於 2006-05-28 11:21 PM 發表:
其實未放架~~~不過好決心咁del左佢msn~~哈~~~~
我諗五六day冇搵佢喇~~呵~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但係你同講清楚未的呀??
不過你話得識放手既,都係一件好事來既~~
無謂迫死自己丫ma~~
係咪先??
Posted at 2006-05-28 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bigfatboy 於 2006-05-28 11:14 PM 發表:
係囉~~~我都放低得喇~~~你都可以既~~~呵~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

e~~
你放低左d咩呀??
真係放到??
Posted at 2006-05-28 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]