FormOne日記小本子

2005 年 6 月 13 日  星期一   晴天
重生喇?! 愉快

今日係考試後第一日o既假呀~~

講真,我真係好耐冇正式放過假喇,但係我又覺得自己好鬼犯賤的呀,因為我會係叫好悶的呀,其實我係一個唔可以停落黎o既人,所以放假某程度上係好辛苦我的呀~~ 但係我知其他人見到我咁講,一定會話我傻的呀?!咁我可以話俾大家知我真係傻的呀~~

所以今日我都係咁搵野俾自己做呀~~我起身就做左d家務,之後就買我o既lunch?!食完之後就開整chese cake喇,我都算叻嫁喇,因為個meun係日文的呀?! 之後就準備要出街喇~

今日約左阿媽一齊出街,識我o既人應該知我講緊邊個o既~~ 行左一陣我地兩個都有收獲喇,哈哈~~ 不過我地o既目的都係要買野俾人的呀,但係點知就........ 而在我地就撞到阿愁,我地都覺得好鬼出奇呀?!因為估唔到會在旺角撞到佢的呀.....

之後行陣就散lu~~因為阿媽話累呀?!我就返吉島買野,之後就返屋企lu~~聽日要返工,真係好呀?!唔使諗有d咩可以做呀~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]