FormOne日記小本子

2006 年 5 月 31 日  星期三   雨天
做死人喇!! 愉快

今日係ph,亦都係我返工既日子,但係好不幸地一朝早就要patrol,仲要勁多傻人來左圖書館,都唔明點解d有問題既都係來我地四樓的呀,真係想做死人咩??十二點前都好少少的呀,十二點後多左好多學生來溫書,嘈到爆呀?!叫極都係咁,要吹水既就去第二度啦~~同埋真係好想問你地識唔識字的呀,明知唔可以坐既地方,都係要坐落去,俾人話又唔鍾意,真係唔明依家d細佬點訛野的呀......

LUNCH個時我就同Anna兩個人落左街食飯,好快就食完返上樓喇,因為阿妍返左來做backup,所以就快d返上去搵佢喇~~上到樓見到有招職同recurit,雖然係過左期,咁都可以睇的ma~~就係咁俾我見到謝偉俊律師行請secretary,咁當然係抄低d資料啦,因為我真係想做secretary丫ma~~哈哈~~

食完飯之後,就開始好忙喇?!原先諗住可以溫下書咁啦,點知so小姐就係咁行來行去,咁唯有做返工事喇~~但係果幾份野都好complex,好彩今日係大梁返工,所以我就係咁出去問野喇,每次出去都要成個鐘先返到入做野呀....

之後到四點幾就有cake食,因為聽日係阿fred既生日,咁阿娟就整左個cake返來,真係好呀~~攪到我真係好想整cake呀~~考完試我一定要做先得呀,哈哈~~

聽日要考Audit喇,但係我依家個腦都係一片空白的呀~~~今晚都唔知溫到幾點呀~~都係時候加油喇~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


ciling 於 2006-06-01 08:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2006-06-01 08:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bigfatboy 於 2006-06-01 03:56 AM 發表:
整左餅預我一份啵~呵~~
頭先你icq我果時我係出面幫你睇緊王喜呢~~返到入黎先知你都有睇~哈~~
不過已經係三點幾~~~
唔知而家d個時間你訓左未呢~~
聽日考試930~早d訓啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個個都話要食既??你又知一定好食的呀~~
可能會好難食的呀~~
我尋晚溫到兩點幾就瞓左lu~~
Posted at 2006-06-01 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]