FormOne日記小本子

2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天
做到人都癲呀~~ 愉快

今日真係做到人都癲呀~~都唔知點解可以忙到咁的呀~~

一朝早就同另外兩個同事一齊patrol,但係我行左兩圈左右,就入左counter幫so小姐整野喇?!之後又幫佢睇下有冇野可以拎埋去W/D~~好喇,到我可以坐下既時候,收到個電話,叫我去interview,都幾好丫,又有得interview喇,咁即係話又多左一個chance喇~~但係攪到我又要調更去溫書喇,好彩果間公司俾我改星期四先去interview咋,如果唔係我科FMC都唔知點算呀~~接住我就要睇下有邊個同事可以同我調更喇,又係咁走來走去睇更表,因為太多人要調更同請假喇,攪到個更表超亂........之後又俾so小姐捉左我入sorting room幫佢手整野,同埋同佢吹下水咁啦,heehee~~不過佢話我之前見我interview果時個樣好似好串咁law~~係咩??我又真係唔知woo~~

由於我聽日請左假唔返工,咁即係話我今日係見阿爸既last day喇,所以我地就成班人一齊落去食飯,去左扒王食,都可以丫,但係d services就............食飽飽返到上公司,又係不停灺行來行去,行到我傻呀,由兩點正式開始整野,攪到我成四點幾五點先有得坐下咋........

收工就返入屯門拎褲,之後一個人行左入2%睇下衫衫咁,又俾我買左兩件衫衫丫,哈哈~~

聽日一定要溫書喇,加油呀~~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


bigfatboy 於 2006-06-04 11:56 PM 發表:
李嘉誠~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

玩野呀~
Posted at 2006-06-05 12:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bigfatboy 於 2006-06-04 07:06 AM 發表:
有~~~搵個有錢佬嫁左佢~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都想呀~~
介紹來識下啦~~
Posted at 2006-06-04 08:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bigfatboy 於 2006-06-04 12:22 AM 發表:
又邊份有interview呀?!呵~正囉搵份人工高福利好~仲唔洗做既工啦~~哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係有份咁既工,都幾好呀~~
係咪有好介紹先~~
哈哈~~
Posted at 2006-06-04 12:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]