如果一個人要變的話,係唔係真係可以變左做第二個人的呀?!

究竟係我o既問題,定係人地o既問題呀??

真係好唔明點解要攪到咁呀,我知到呢個moment講咩都係冇意思,但係我真係好想知點解要咁呀??
我並唔係話怪邊個人,而係我想知點解要咁??

你地放心,我冇咁易俾你地睇死o既?!
我呢份人冇咩野o既,你敬我一尺,我敬你一丈?!
邊個對我好,我知o既;邊個當我係friend,我知o既~~
我絕唔係反轉豬肚就係
o既人來的~~
你要我死咩,我就一定會長命過你的呀~~
你係要唔想見到我咩,我就硬係要在你面前出現呀~~
你夠叻o既咪除左我呢粒眼中釘law~~

|