FormOne日記小本子

2006 年 6 月 10 日  星期六   雨天
2006-06-10 開心

今朝返工個時好攪笑,有條友唔知幾點開館,佢見我行先過去,突然加快腳步行左在我前頭,諗住可以快過我入去啦~~點知佢原來唔係我地既職員,咁當然係唔俾佢入啦,之後冇啦啦發難話,點解其他人入得,佢唔入得law~~但係當佢知道我地係職員之後,就超"魚"咁走左law~~

到開工既時候,我做過冇停手呀~~真係痴線的呀,都唔明點解d人落咁鬼大雨都要來圖書館的,留返在屋企好過啦,真係唔明點解呀~~但係我今日lunch個時睇到以下一段既文章,覺得d野寫得既中point的~~

在對的時間;遇見對的人;是一生的幸福。

在對的時間;遇見錯的人;是一埸的心傷。

在錯的時間;遇見錯的人;是一段的荒唐。

在錯的時間;遇見對的人:是一陣的歎息。

你最愛的;往往沒有選擇你,

最愛你的;往往不是你最愛,

而長久的;偏偏不是你最愛,也不是最愛你。

唔知你地睇之後會有咩感覺呢??

 







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


IVY~~~ 於 2006-06-11 01:30 PM 發表:
maybe我地一生中,會遇見的人實在太多了~~~
根本不知道誰對誰錯...
到發現錯時
往往都太遲了~~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可能你講得啱啦~~
對對錯錯,真係好難去分別的呀~~
真係唔知幾時先會撞到對既人~~
Posted at 2006-06-11 08:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bigfatboy 於 2006-06-11 01:05 PM 發表:
你最愛的~不愛你~
最愛你的~你不愛~
你不是你身邊的最愛~
你身邊的不是你最愛~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

heehee~~
係咪好"腰心腰肺"呀~~
Posted at 2006-06-11 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]