FormOne日記小本子

2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天
2006-06-18 呆滯

完全係心身疲勞呀~~都唔知點解會的呀........可能係因為我考完試之後冇停過係咁返工啦,所以個人真係好累呀,d手腳都好痛呀~~所以攪到我呢幾日都冇 心機冇時間打diary~~

諗起今日返工就真係火都來呀~~讀名校大晒既,做獨女又大晒既,做細女又係大晒既~~係咁既話又使乜出來做野呀,在屋企算數啦~~出得來做野就唔好咁啦~~第一份job唔係大晒的呀,如果真係要受保護既,就唔好來圖書館做喇,去愛護動物協會啦,要受保護丫ma~~真係俾佢激到彈起呀~~

細既就話第一次出來做野,大既就完全不負責任law~~A字膊卸得就卸,起賤格law~~明明係自己做錯野就屈人,好彩我有証人~~就算唔係,我都唔會認的呀~~我會冇啦啦就去食隻死cat的呀~~你睇住來,如果我到時真係唔做圖書館的話,我話過我一定會玩野的呀~~唔話野就唔係我FormOne~~

P.S.下午個時多謝幾個朋友陪我傾計同吹水,不論時間長與短,起碼都陪過我丫~~如果唔係我估我今日一定會發左癲呀~~多謝晒~~但係我真係想有個人俾我攬下呀~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


bigfatboy 於 2006-06-18 11:36 PM 發表:
嘩~以為你咩事呀~幾日都唔見你online~~~

你今日終於守出面喇?!不過今日我都好繁忙~~
11-1打波
2-4 球會比賽去打氣
4-6練波
8-10吃飯

我都係岩岩返~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉~
總知呢幾日見到個summer helper就激氣啦~~
Posted at 2006-06-19 12:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]