FormOne日記小本子

2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天
2006-06-23 愉快

今日先似返d返工既日子丫ma~~點解我咁講,因為我今日不停手係咁做野law,哈哈~~可能你地會話我傻,有得hea都唔hea下~~但係識我既人都知我係一個唔可以停落來既人,所以冇野做仲辛苦過有野做呀~~

講返今日先,一朝返到去就先個sorting,之後就copy,filing,派野,寄信,收record~~今日我己經學晒最基本每日都要做既野喇~~等下個星期,我partner先教我其他野,好似話d system,我諗我下星期都係要帶本野mark住先~~我今日終於都諗到我partner似邊個喇,佢似我圖書館以前一個同事,不過我partner係佢既高版law~~

今日lunch帶左飯返去叮,仲同家姐傾左好耐添~收工就返屋企喇,其實工作量都唔係多,但係都唔知點解個人咁累的呀~~返到屋企瞓左在張sofa度,郁都唔想郁呀~~

聽日雖然係星期六,但係我唔係返圖書館,因為依家都仲係六月,所以SFAA果邊都係要返星期六的呀~~聽日又冇得早少少返屋企喇,因為邪軸話請我食飯,所以我都係會返一返去的~~

今晚都係要早d瞓先得~~

P.S. Miss Chan,你要小心身體先得嫁,你都係休息多d啦~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]