我估今日係年幾以來,訓得最多o既一日呀?!

我今日訓醒o既時候,己經係三點喇,我真係好耐未試過訓到咁呀~~
仲要係因為我阿妹放學返來嘈醒左我咋,如果唔係我估我會繼續訓呀....
不過我起身,食左少少野,同家姐傾左陣電話,我又走左去訓覺喇?!

我真係未試過訓到咁呀?!

不過可能真係我呢期太累喇.........考完試之後都未正式咁休息過,日日都出左左街,仲要係好早返屋企添~~
我估大家都get到我話早o既意思啦,哈哈~~
總括來說,我今日都係冇做過任何野的呀?!而今日亦都係我成個幾星期之來,冇出過街o既一日~~

|