FormOne日記小本子

2005 年 6 月 20 日  星期一   晴天
傻左呀~~ 滿足

我估今日係年幾以來,訓得最多o既一日呀?!

我今日訓醒o既時候,己經係三點喇,我真係好耐未試過訓到咁呀~~ 仲要係因為我阿妹放學返來嘈醒左我咋,如果唔係我估我會繼續訓呀.... 不過我起身,食左少少野,同家姐傾左陣電話,我又走左去訓覺喇?!

我真係未試過訓到咁呀?!

不過可能真係我呢期太累喇.........考完試之後都未正式咁休息過,日日都出左左街,仲要係好早返屋企添~~ 我估大家都get到我話早o既意思啦,哈哈~~

總括來說,我今日都係冇做過任何野的呀?!而今日亦都係我成個幾星期之來,冇出過街o既一日~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]