FormOne日記小本子

2005 年 6 月 23 日  星期四   雨天
哈哈哈~~ 開心

唉~~今日又係咁 呀?!真係好鬼討厭呀,攪到個人都好似好累咁... 今日我又訓到成兩點先起身喇,真係驚我星期六日會唔知醒起身返工呀.........不過我諗我都唔會o既,因為真係好鬼悶的呀,如果唔返工的話?!

尋晚去左食甜品自助餐,無錯係甜品呀?!較為熟我o既人都知我唔係好like食甜野的呀?!而我都係近年幾先開始食多左甜野的呀~~不過尋日見到好多甜野,但係我都係不大interest ,不過唔緊要啦,最緊要係個氣氛姐?!

尋日就完全係笑料百出啦,真係幾開心的呀?! 不過我覺得款息就比較少左d,如果多d就好喇?!

我開初有諗過生日個時同埋d同學仔去食o既,但係我估都係唔好喇?!同埋都唔知會唔會出來啦~~今年生日都係算吧啦?!

唔知係唔係之前發生o既事,梗係唔想再咁多野..........同埋講真,我真係唔知再可以用咩心態對住佢地呀?!其實呢種感覺己經冇左好耐嫁,因為我之前都試過咁樣俾人出賣?!我係估唔到今年會再一次發生...............

 







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]