FormOne日記小本子

2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天
仲有兩日~~ 愉快

今日返工既時間真係好準呀~~上到去啱啱好0845,但係我D同事個個都未返到law,所以我唯有簽0840啦,因為佢地都係返0845的ma~~簽完到之後就食埋我個早歺先開工,最後我都成0905先開始做野,不過政府工係咁嫁啦,我都要習慣下先得喇~~

因為上星期五大執位,所以攪到有好多文件都未做,一朝早就係咁對住部電腦係咁check enquires,check到食lunch都未攪掂呀~~之後Macro仲要同我講,話佢下午off,得返我一個人,好彩佢都有d良心,佢都係咁清左ddocuments的呀,如果唔係我都驚我攪唔掂呀~~

之後就同家姐去左西九間魚米家食lunch,今歺仲要係佢請的呀,我都好似好耐冇見過家姐喇~~多謝晒呀~~但係澤澤都仲未請我食飯呀~~

Lunch返來之後,就未停過手咁做野,因為有好多incoming呀,做到我傻呀~~仲要中途上左十二樓影相做staff card,都影得幾好丫~~我覺得幾好的呀,好過之前影個d証件相呀~~我可以忙到連有msg,我都唔知呀~~不過今日咁樣做野法先係我expect的~~

仲有兩日,兩日後我就順利過埋我既試用期喇~~我估應該都過到的~~

P.S.:好想食魚生自助歺呀~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]