今日成日都係做苦力,因為我阿媽叫我幫手搬呢樣搬個樣?!搬到個人散左咁呀~~
之後就落左街買整曲奇餅o既料,整就整左喇,但係因為唔夠料,所以都係唔拎返公司住喇~~ 因為公司班人傻的呀,基本上可以話佢地 唔臭都會食的呀!咁你話我整得個十幾塊,點夠佢地分丫~~都係下星期先啦?!
況且聽日隻豬又話有蛋糕整返來,佢地都唔愁冇野食啦,係咪??
希望聽日唔好又 ,真係唔知可以著邊條褲返去呀?!
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
最新日誌
日誌分類