FormOne日記小本子

2005 年 6 月 24 日  星期五   雨天
紅雨呀? 愉快

今日成日都係做苦力,因為我阿媽叫我幫手搬呢樣搬個樣?!搬到個人散左咁呀~~

之後就落左街買整曲奇餅o既料,整就整左喇,但係因為唔夠料,所以都係唔拎返公司住喇~~ 因為公司班人傻的呀,基本上可以話佢地 唔臭都會食的呀!咁你話我整得個十幾塊,點夠佢地分丫~~都係下星期先啦?!

況且聽日隻豬又話有蛋糕整返來,佢地都唔愁冇野食啦,係咪??

希望聽日唔好又 ,真係唔知可以著邊條褲返去呀?!







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]