FormOne日記小本子

2005 年 6 月 28 日  星期二   晴天
Blue-berry Chesse Cake 開心

今日成日都係咁整野食呀~~

今日整左個Blue-berry Chesse Cake,同埋曲奇餅?! 我仲叫個fd幫我拎左d曲奇返公司添~~不過我都知一定唔夠食的呀............... 忍下啦,我星期四會再整返去的呀,因為家姐個日要返HKC,所以我先特登整返去咋,如果唔係我就諗住過兩日先呀........

不過今日行左好多度,先買得齊d野呀~~但係好好玩呀?!而且好成功呀~~

呢個就係我o既整成品呀~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


魚魚 於 2005-07-28 03:41 AM 發表:
hihi, have diary, don't tell me!!!!
you should write more ar...i must see ka !!
make too many cakes woo~~~
haha~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]