今日成日都係咁整野食呀~~
今日整左個Blue-berry Chesse Cake,同埋曲奇餅?! 我仲叫個fd幫我拎左d曲奇返公司添~~不過我都知一定唔夠食的呀............... 忍下啦,我星期四會再整返去的呀,因為家姐個日要返HKC,所以我先特登整返去咋,如果唔係我就諗住過兩日先呀........
不過今日行左好多度,先買得齊d野呀~~但係好好玩呀?!而且好成功呀~~
呢個就係我o既整成品呀~~
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
最新日誌
日誌分類