FormOne日記小本子

2005 年 6 月 29 日  星期三   雨天
又整餅呀~~ 愉快

哈哈~~我今日又整喇?!因為應承左家姐整俾佢食,所以我就一朝去買料返來整餅喇~~連整左兩日,隻手真係開始有d軟軟地呀~好彩呢期d登記紙抄晒姐,如果唔係都唔知點算呀~~

我今日o既整成品呀,不過有少少美中不足......

呢個係士多啤梨芝士蛋糕,但係唔知好唔好呀???

再來多個藍莓芝士蛋糕,不過有少少美中不足,可惡........

 







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]