哈哈~~我今日又整喇?!因為應承左家姐整俾佢食,所以我就一朝去買料返來整餅喇~~連整左兩日,隻手真係開始有d軟軟地呀~好彩呢期d登記紙抄晒姐,如果唔係都唔知點算呀~~
我今日o既整成品呀,不過有少少美中不足......
呢個係士多啤梨芝士蛋糕,但係唔知好唔好呀???
再來多個藍莓芝士蛋糕,不過有少少美中不足,可惡........
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
最新日誌
日誌分類