話咁快就話到七月喇,我發覺我呢個七岄今日係第一日在屋企食飯呀~~我都覺得自己好叻嫁喇?!可以成個星期都唔在自己屋企食飯~~
今朝一早就要返學校開會,其實都真係幾咁無聊的呀?!仲要最過份o既係,我竟然係第一個去到law,不論係計學生定係阿sir miss?!你話死唔死先~~
原先就諗住唔返的呀,但係咁啱今日可以返去睇result,所以我先會返去的呀~~結困係我地班有十個人要補考,如果你地想知自己使唔使補考的話,可以問我的?!
叻呀?!我收左今年第一份禮物喇,真係好鬼好開心呀,我並唔在乎幾錢,而係在乎你地有冇我心姐,even你地就咁同我講句生日快樂,我都好開的呀~~
之後我就去買料整cake喇?!原先就諗住整一個的,但係由於心情唔好,而且又俾我買料,所以我決定整兩個的呀,但係,係唔係兩個都拎返公司,就要諗諗喇~~
不過我今日都買左d野俾自己,哄下自己開心的呀~~
|