依家o既時間係2005年9月1日喇,對好多學生來講,今日就係開學o既日子喇?!但係對我來講,都仲未係呀~~~
並唔係因為我唔係學,而係我o既開學日係9月12日姐~~~雖然感覺上都仲十幾日假,但係其實我可以話係冇law~~因為我在開學前都要返工呀~~其實係可以唔返,但係有錢搵,做咩唔搵先,係唔係咁講呀??
呢期都有好多人心情唔係咁好,我自己其實都係差唔多,但係我都係依然做返一個聆聽者角色,都幾好的呀~~希望個個都可以好快咁捱過呢段唔開心o既時間啦?!總知有咩事o既,隨時可以打俾我,就算要我陪你地傾電話,講心事講到通頂o既都冇問題~~
唔講住,係時候要瞓喇~~
|