FormOne日記小本子

2005 年 9 月 3 日  星期六   晴天
哇哈哈~~ 疑惑

今朝個人勁累,勁唔想起身返工囉 ~~~所以我上到車就瞓,瞓到落車呀,我都好耐冇試過咁喇..............

返到公司個人都仲好似遊雲咁呀,真係諗起都想死呀.............

~~哇哈哈?!好開心呀,我今日買到pluto o既schedule呀,係勁開心呀!仲要俾我發現到有pluto o既錶呀,我當然係俾左錢訂貨啦,哈哈?! 完全係開心到唔識用筆墨來形容呀~~~

不過俾阿Ci發現左佢情人我係傻o既,可以為左佢(pluto),而開心到咁呀~~ 我都知,我咁o既行為係會俾人話我傻,但係算啦,俾我癲下啦~~

之後就同左阿Ci去左食飯同take photo喇?!我地今次take得好成功呀~~都幾好唔錯的呀?!

唔得下次一定要再去take先~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


candy fish 於 2005-09-19 05:01 PM 發表:
i also like pluto ka~~ haha...原來你都係...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]