哈哈~~我都知我好耐冇打過diary喇~~
等我今日開始再打返啦~~
今日成日都係咁訓,因為我真係好鬼累呀?!不論係physical定係心理上都好累呀~
真係好想可以休息下呀~~
呢期我都知我真係忽忽地,因為係咁去打機同埋擲彩虹~~
希望過埋呢兩個星期可以好返d啦,如果唔係都唔知點算呀??
不過我發覺呢期好多人都有感情問題呀?!唔好以為我都係,我都係咁岩講開姐~~
等我聽日放d Pluto相上來先,因為我今日又影左d Pluto相呀~~
哈哈~~~~我有PLUTO就己經好開心嫁喇?!
不如聽日返學著下裙仔先~~
|