FormOne日記小本子

2005 年 10 月 3 日  星期一   晴天
哈哈~~ 愉快

哈哈~~我都知我好耐冇打過diary喇~~

等我今日開始再打返啦~~

今日成日都係咁訓,因為我真係好鬼累呀?!不論係physical定係心理上都好累呀~

真係好想可以休息下呀~~

呢期我都知我真係忽忽地,因為係咁去打機同埋擲彩虹~~

希望過埋呢兩個星期可以好返d啦,如果唔係都唔知點算呀??

不過我發覺呢期好多人都有感情問題呀?!唔好以為我都係,我都係咁岩講開姐~~

等我聽日放d Pluto相上來先,因為我今日又影左d Pluto相呀~~

哈哈~~~~我有PLUTO就己經好開心嫁喇?!

不如聽日返學著下裙仔先~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]