
哈哈~又係我o既至愛呀?!係唔係好得意呢??
好講返今日先,其實都冇咩發生過,但係seamus同我地講,佢上埋呢堂之後就唔教我地喇.........不過下堂都係要present的呀,真係可惡呀.......
之後放學搵左jackson傾過下project 既野,之後就同kitman去左食野,之後我地又去左擲彩虹呀?!我好叻叻咁中左大獎呀,哈哈,咁就要左隻樂天熊仔餅o既cushion俾dorothy,當係補返份生日禮物啦~~
玩完之後就同kitman落左葵芳行左陣,因為想買boot,不過我諗我都係買返果日在旺中睇中個對的呀~~
不過最驚險o既係我坐果架巴士用左18分鐘由葵芳開車返到我樓下,真係人都癲呀~~
|