FormOne日記小本子

2005 年 10 月 6 日  星期四   晴天
中獎!! 開心

哈哈~又係我o既至愛呀?!係唔係好得意呢??

好講返今日先,其實都冇咩發生過,但係seamus同我地講,佢上埋呢堂之後就唔教我地喇.........不過下堂都係要present的呀,真係可惡呀.......

之後放學搵左jackson傾過下project 既野,之後就同kitman去左食野,之後我地又去左擲彩虹呀?!我好叻叻咁中左大獎呀,哈哈,咁就要左隻樂天熊仔餅o既cushion俾dorothy,當係補返份生日禮物啦~~

玩完之後就同kitman落左葵芳行左陣,因為想買boot,不過我諗我都係買返果日在旺中睇中個對的呀~~

不過最驚險o既係我坐果架巴士用左18分鐘由葵芳開車返到我樓下,真係人都癲呀~~

 

 







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


潔貓 於 2005-10-07 12:32 AM 發表:
係啦....都唔知你O個個係乜鬼司機黎的?! 我在城隧口等轉車時, 你已經返到屋企啦~~~~! 可惡呀~~~!!
 
-------> 樂天熊你餅公仔~~~!!
開心死你了--->Dorothy~~~!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]