今日又要返學lu,一返到去見到黃祖基sir,咁就諗住問佢拎返部電話啦~
點知佢話唔知咩事,咁我就走上去校務處拎啦,好順利就拎返,仲乜都冇記,lucky~^^"
之後上禮堂果時梅sir同我講左幾句,我覺得係佢汁到,唔知有冇估錯呢....
不過都唔該佢同路不拾遺果個>v<"之後聽d老師講野啦,比人擺上抬,不過我都慣嫁喇a_a"
之後上班房,我之前一人一職揀左做班長,點知真係我做,鐘儆好想做都冇得做好唔据,哈哈!!
不過我覺得呢班好悶,可能因為係e班啦,冇乜人搞gag,得我一個搞,好彩佢地都識笑><"
不過可能係好事,等我可以專心上堂^^
小息果時我去左拎二手書d錢(好彩仲有得^^"),拎左二百幾,賣剩本中文書,都算幾多錢^^"
返到課室爆lin又還左錢比我,總算有返d錢洗~
十二點放學,五個人搭的去幫frc d女排練波,好玩呀^^"
不過我覺得我除左幫人練三人防守之外就冇乜點做野咁....咁就由1點打到5點啦~
見到佢地好比心機,好有鬥心,frc女排要加油呀!!!!男排都要^^"
練完波就去左大快活食野啦,叫左個餐食,點知食完都唔夠飽咁又叫多個^^"
前後食左兩個餐,夠曬飽喇,杯野都飲唔曬^^"
食飽hea左陣就同soka一齊搭車,好赲....
返到屋企又話食飯,但係我仲好飽,咁我就做樣食一啖飯就算lu~
食完叫得閒就打下日記lor,4e有功課呀><仲未做....嗚嗚嗚
聽日o係學校練波lu,要快d試下個新埸先得^^" |