喪b走青之日記 
   
  

即使如何,一切從簡吧....

 
FrcKenchoy
暱稱: 喪b走青
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
日記
yesterday&today
睇戲
呵~
文章分類
全部 (394)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Celia
霈pui
heyman
KIFIIIII
KIUS
LMF傑
MONKEY
yanki
丁丁∼*
大麻誠
伍文亮
冰冰
呀芊
呀ling
泡泡
娜娜"...]]
臭雞
高妹
傻仔龜文
輝仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 394
留言總數: 635
今日人氣: 5
累積人氣: 27519
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天
返學~

琴日放左學就要練波,所以就冇打到日記,因為實在太赲喇~
今日上堂大致上都係咁啦,都聽得晴d英文~
放學去左樂行開會,今年我揀左d輕鬆d ge野黎做....整壁報,當然難唔到我啦^^"
開完會打左陣波就去左自修室溫書,有我,soka,monkey,ms~去到仲見到呀lee~
我本來想做maths,點知拎左本a.maths出黎做....
一題都唔識做,咁我就問ms啦,好快就識~點知做做下先發覺我原來做緊a.maths...
之後好無奈咁拎返本maths出黎做....
溫到都唔記得左幾點就去左仙桃源食野,廿蚊雞好抵食^^"
食完傾左陣計就返屋企lu,返到去都八點幾lu,呀媽留左飯送比我,咁我就食左少少啦~
之後就睇電視,睇完套咩四重奏就玩呀軒隻game,四十幾lv喇^^"快d繼續整埋佢啦~!!a_a"
玩完就打日記lu,一陣仲要做埋d中文功課同埋溫下書先呀~!
4e班係我自己揀ge,依家入左就要比心機呀!!!加油呀啊聰!!!!>v<"

刊登時間︰2006-09-06 10:58 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天
幫女排練波~

今日又要返學lu,一返到去見到黃祖基sir,咁就諗住問佢拎返部電話啦~
點知佢話唔知咩事,咁我就走上去校務處拎啦,好順利就拎返,仲乜都冇記,lucky~^^"
之後上禮堂果時梅sir同我講左幾句,我覺得係佢汁到,唔知有冇估錯呢....
不過都唔該佢同路不拾遺果個>v<"之後聽d老師講野啦,比人擺上抬,不過我都慣嫁喇a_a"
之後上班房,我之前一人一職揀左做班長,點知真係我做,鐘儆好想做都冇得做好唔据,哈哈!!
不過我覺得呢班好悶,可能因為係e班啦,冇乜人搞gag,得我一個搞,好彩佢地都識笑><"
不過可能係好事,等我可以專心上堂^^
小息果時我去左拎二手書d錢(好彩仲有得^^"),拎左二百幾,賣剩本中文書,都算幾多錢^^"
返到課室爆lin又還左錢比我,總算有返d錢洗~
十二點放學,五個人搭的去幫frc d女排練波,好玩呀^^"
不過我覺得我除左幫人練三人防守之外就冇乜點做野咁....咁就由1點打到5點啦~
見到佢地好比心機,好有鬥心,frc女排要加油呀!!!!男排都要^^"
練完波就去左大快活食野啦,叫左個餐食,點知食完都唔夠飽咁又叫多個^^"
前後食左兩個餐,夠曬飽喇,杯野都飲唔曬^^"
食飽hea左陣就同soka一齊搭車,好赲....
返到屋企又話食飯,但係我仲好飽,咁我就做樣食一啖飯就算lu~
食完叫得閒就打下日記lor,4e有功課呀><仲未做....嗚嗚嗚
聽日o係學校練波lu,要快d試下個新埸先得^^"

刊登時間︰2006-09-04 08:28 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]