喪b走青之日記 
   
  

即使如何,一切從簡吧....

 
FrcKenchoy
暱稱: 喪b走青
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
日記
yesterday&today
睇戲
呵~
文章分類
全部 (394)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Celia
霈pui
heyman
KIFIIIII
KIUS
LMF傑
MONKEY
yanki
丁丁∼*
大麻誠
伍文亮
冰冰
呀芊
呀ling
泡泡
娜娜"...]]
臭雞
高妹
傻仔龜文
輝仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 394
留言總數: 635
今日人氣: 4
累積人氣: 27532
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天
lucky~^^"

今日成家人一早去左飲茶淨返我自己一個o係屋企∼
之後monkey打比我叫我去貝貝屋企打麻雀,咁我就緊係拿拿臨搭車去啦∼
去到計埋我得三個人,就要等袁諾希黎,咁就睇呀貝貝打online gane啦∼
一點幾兩點希黎埋咁就開始打lu∼
一開始我就輸左好多,但係繼續打落去,我ge運就黎喇^^”
打左差唔多入圈,自摸左好多次∼卡卡∼
到最後我一家贏三家,贏左差唔多成舊水,不過佢地冇錢,又要淨住先><”
打完之後都差唔多七點lu,咁就趕返屋企啦,返到去都仲未食飯-,-”
咁就玩下電腦先啦,跟住就食飯lu,老豆煮左d花甲,正呀>v<”
食完飯就睇電視lu,美女廚房好睇呀^^”
睇完就打日記lu,聽日又返學喇,驚e班會好辛苦添><

ps:冇人可以睇死你,除非你睇死自己

今日係呀樊生日,祝妳愈來愈kai,
愈來愈多人鐘意,哈哈^^”生日快樂!!>.<

刊登時間︰2006-09-03 10:10 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天
赲赲赲赲....

琴日係9月1號,係所有學生開學ge大日子,都冇咩特別ge~
最特別ge咪就係我跳左部電話lor,仲要唔知係好彩定唔好彩咁比人汁到,
仲未去拎返呀我,都唔知會唔會好似上年咁開學冇耐又比人記小過添呀><"
返到去就開學禮,好快就過左lu,唔似以往咁悶~
之後上去收功課啦,好乖呀我真係,交足曬d暑期功課~
之後都冇咩特別喇,本來去同高飛一齊闓佢條女,點知佢放飛機,
咁我就去左紅場,見到frc d女排練波,一定曬死呀佢地~
最搞笑係呀包問我有冇蚊拍水,跟住我扮有,之後我就將我d汗查落佢隻腳到,哈哈>v<"
then踩單車載呀高飛一齊去天平練ncl隊波,今日得呀la,樹熊同呀hay o係到~
之後就換衫練波啦,勁冇精神練,因為前晚淨係訓左兩個鐘,赲到死呀....
之後練波練左四個鐘,真係死人咁滯...then就返屋企啦...
返到去就訓著左,連佢地食完晚飯都唔知-,-於是冇飯食我就食杯麵...
食完就傾下電話,m下sn,睇下電視,跟住沖埋個涼又去訓lu~

到左今日,一朝早就同成家人一齊出去飲荼lu,冇耐冇試過喇,
之後本來就應該返教會ge,但事關今日我應承左留o係屋企幫手整野就冇去到~
返到屋企我就開始o係花園到整野~又要種樹,又要鋪磚,仲有好多野做,真係勁赲~
又要比個太陽係咁曬住,真係辛苦到冇人有....><"
之後我老豆訂左d泥返黎,我又要幫手將d泥搬黎搬去~好重嫁!!!
跟住我去拎d唔要ge盆栽掉ge時候,無啦啦人生第一次隻手抽筋,個感覺好有趣~
隻中指會曲左伸唔直,要我細佬幫我整返直隻手指....
不過我老豆仲犀利,佢抽左三次,抽果時仲嗌哂救命,真係笑死左~
之後一路幫手幫到天黑就收工lu,返到屋企睇個鐘原來我做左成八個鐘野,真係赲死...
冇耐就食飯,點知我拎筷子果時又抽筋,真係吹脹-,-"
但係我老豆,呀叔同,細佬仲勁,佢地赲到跟本就起唔到身食飯,哈哈~
食完飯就拿拿臨打日記lu,因為我好耐都冇打過咁大篇日記喇^^"

刊登時間︰2006-09-02 08:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]