琴日係9月1號,係所有學生開學ge大日子,都冇咩特別ge~
最特別ge咪就係我跳左部電話lor,仲要唔知係好彩定唔好彩咁比人汁到,
仲未去拎返呀我,都唔知會唔會好似上年咁開學冇耐又比人記小過添呀><"
返到去就開學禮,好快就過左lu,唔似以往咁悶~
之後上去收功課啦,好乖呀我真係,交足曬d暑期功課~
之後都冇咩特別喇,本來去同高飛一齊闓佢條女,點知佢放飛機,
咁我就去左紅場,見到frc d女排練波,一定曬死呀佢地~
最搞笑係呀包問我有冇蚊拍水,跟住我扮有,之後我就將我d汗查落佢隻腳到,哈哈>v<"
then踩單車載呀高飛一齊去天平練ncl隊波,今日得呀la,樹熊同呀hay o係到~
之後就換衫練波啦,勁冇精神練,因為前晚淨係訓左兩個鐘,赲到死呀....
之後練波練左四個鐘,真係死人咁滯...then就返屋企啦...
返到去就訓著左,連佢地食完晚飯都唔知-,-於是冇飯食我就食杯麵...
食完就傾下電話,m下sn,睇下電視,跟住沖埋個涼又去訓lu~
到左今日,一朝早就同成家人一齊出去飲荼lu,冇耐冇試過喇,
之後本來就應該返教會ge,但事關今日我應承左留o係屋企幫手整野就冇去到~
返到屋企我就開始o係花園到整野~又要種樹,又要鋪磚,仲有好多野做,真係勁赲~
又要比個太陽係咁曬住,真係辛苦到冇人有....><"
之後我老豆訂左d泥返黎,我又要幫手將d泥搬黎搬去~好重嫁!!!
跟住我去拎d唔要ge盆栽掉ge時候,無啦啦人生第一次隻手抽筋,個感覺好有趣~
隻中指會曲左伸唔直,要我細佬幫我整返直隻手指....
不過我老豆仲犀利,佢抽左三次,抽果時仲嗌哂救命,真係笑死左~
之後一路幫手幫到天黑就收工lu,返到屋企睇個鐘原來我做左成八個鐘野,真係赲死...
冇耐就食飯,點知我拎筷子果時又抽筋,真係吹脹-,-"
但係我老豆,呀叔同,細佬仲勁,佢地赲到跟本就起唔到身食飯,哈哈~
食完飯就拿拿臨打日記lu,因為我好耐都冇打過咁大篇日記喇^^" |