喪b走青之日記 
   
  

即使如何,一切從簡吧....

 
FrcKenchoy
暱稱: 喪b走青
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
日記
yesterday&today
睇戲
呵~
文章分類
全部 (394)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Celia
霈pui
heyman
KIFIIIII
KIUS
LMF傑
MONKEY
yanki
丁丁∼*
大麻誠
伍文亮
冰冰
呀芊
呀ling
泡泡
娜娜"...]]
臭雞
高妹
傻仔龜文
輝仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 394
留言總數: 635
今日人氣: 0
累積人氣: 27522
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天
16/5

今日出去有d雨,但係為左方便我就冇帶到遮~
返到去我買左燒賣食,真係係好好味嫁>v<
跟住就o係到做功課啦,做做下見到原來呀糖原來已經返左泥,
咁我就過去同去傾下計咁啦~佢都仲係好唔開心呀~希望佢快d搞掂件事啦^^
之後傾傾下福頭無啦啦走左過泥,搞到我冇同到呀糖繼續傾,唔緊要啦~
之後就上禮堂早會,跟住就上課室繼續做功課lu~
第一堂maths,教新野,唔知點解我成堂都冇抄到筆記,不過算啦-0-"
之後上化學,又做實驗,正呀~!!不過今次個實驗唔係咁好玩><"
小息去夾音樂室夾band~得果少少時間夾唔到d乜咁就上返去lu~
第三堂世史,好悶,不過放學要測世史咁我就好留心上堂~
第四堂英文,本來要默書嫁,但係唔知點解今日miss好好人,唔洗默住^^"
第二個小息o係課室到吹水,吹足成個小息呀!!><"
之後兩堂中文,上左7樓~兩堂都係對卷~好快就過左lu~
跟住落到去見到高飛等緊我,原來佢地今日上定政,佢專登o係到等我比我食嫁~
佢仲話張詩晴都等過我泥,但係因為我太耐都冇落到泥佢就走左~
哎呀,真係可惜呀><never mind啦~高飛d炸鯪魚球好好味呀!!!thx>v<
之後lunch去左打波,好悶呀佢地打得,咁我打左陣就冇打到lu~!!
尾二果堂地理,又係傾專題d野,好快就落堂lu~
最後班主任堂好快都過左lu~咁就測世史~
唔係好難,希望我及格啦><!!!
放學因為要去夾band冇去到陪monkey呀糖佢地,sor~
我地去左帝庭軒夾,$40夾左個幾鐘,入面乜都齊全~抵呀!!!!
聽日就要考夾band喇~希望聽日唔洗返啦~^^"好緊張呀!!!
走果時喉嚨好痛呀,去左買柑桔檸檬飲,正呀~!!!
今日就係咁簡單喇~!!!

刊登時間︰2006-05-16 07:38 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天
15/5

今日一起身就on左部電腦啦,點知比我發現左好多病毒~
跟住我就問下呀媽細佬有冇用過部電腦,點知佢話細佬琴日偷雞用泥~
咁我即刻勁燥,果次佢搞到部機中左毒乜責任都唔負,依家都仲未整好,
話左唔比佢用嫁啦,佢一用就再衰多兩錢重喇~頂佢個肺,次次都咁撚樣~
容許我爆兩句粗口啦,真係好燥呀我,唔好比我知佢仲用部電腦呀~打9佢呀!!!
跟住同monkey玩左兩鋪icq d game就出去lu~
出到去買左盒朱古力奶飲,好好味呀>v<跟住陪龜濓去食野~
喧岩見到miss leung~我冇食到野,等佢食完就走lu~~~
跟住好快就出發lu~上到車我o係到打winning9~打巴西5粒星,好難打><"
打打下話咁快就到左lu~好熟面口,記得小學泥過~~~
我地組人好快就搵哂要搵ge資料,咁就周圍去啦~
我地上左山,去到盡出左山路,跟住繼續行見到3,4隻狗o係到,咁就調頭走lu~
之後我地去買野食,我買左支橙味雪條,$4唔係想像中咁貴~好味>v<""
跟住我地去左條指住話去唔知有關咩寵物ge路,行下行下一隻野都見唔到~
我地見到一塊草地,上面有好多一個個圈好似比人玩個d咁~
跟住呀so話好想玩,但係我地最後發現個草地係用泥訓練狗隻ge.....呀so好瘀!!
跟住我地繼續行,見到一架勁靚ge跑車,仲影左相添^^"
之後愈行愈入,到左個高尚住宅區,全部落地玻璃,背山面海~靚到不得了呀!!
跟住見到個海泊左差唔多40隻遊艇,d人勁有米呀><"羨慕.......
跟住我地就返轉頭lu~返到去冇咩野呀,討論左一陣咁就回程lu~
返去ge車程之中,我,肥雄,自發o係到唱歌,勁high呀唱到~
跟住今次到前面踢winning~肥叉用中國玩5粒星唔洗一陣入左巴西一球,勁呀!!
返到學校自行解散,我,呀so,非洲去左m記食野,好難食,愈泥愈討厭食m記呀!!><
食飽左我就自己一個人返屋企lu~
唉~今日都唔想去考驗,本來同d f.4出去唱k家嘛,搞到咁早返到屋企悶死人呀~
咁我一返到去就on icq啦,咦?!點解monkey on左ge??佢冇去唱k咩??
原來k房入面有電腦嫁,同佢玩左唔夠5分鐘msn我就off左lu~
唉,我又要去唱k呀,唔制呀><好悶呀依家我,悶死人喇~!!

刊登時間︰2006-05-15 06:37 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]