| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2005 年 9 月 16 日 星期五  | |
| 壞左••• |
部電腦壞左呀!!
呢排可能唔打日記嫁喇•••
唉,今日好無奈囉•••
一早肚痛,痛左成個朝早,朱sir都知啦
Miss又話我做乜扒喺到上堂喎,事後同佢講我肚痛佢又話我做乜唔落醫療室喎
話喺課室就唔準扒喺到喎,咁多人扒喺到唔鬧係要話個病嘅
我平時都坐得好直嫁啦,但係今次肚痛點坐正喎,未死己經算係咁啦
仲有我要上堂嫁嘛,第一、二堂要作文呀,如果我係揀落醫療室果D人,
你今朝早就唔會見到我,我一早留喺屋企偷懶唔返學啦.....
仲有呀,朱sir又話我蝦個女仔喎,我地成日都玩下對方嫁啦
跟本大家都覺得係玩ge,佢都成日打我玩我嫁啦,成班都係咁玩嫁啦
識左成個幾禮拜喇,知道邊D玩得邊D唔玩得嫁咪
當我唔好彩成為你見到第一個咁玩嘅人囉
好彩我都醒冇咁同你玩姐,如果唔係咪成年要留堂
以後唔咁玩囉!!!!><
上面D野我講完就算,你地放心,我唔會記仇嘅,打出尼"腎"下嫁姐
我唔會令自己今年難過嘅,你地睇到又好睇唔到又好,由得你地
仲有朱朱啊,可能我有錯,但係你未聽過我講野就話見到我要鬧鬼我喎
哼,我唔鐘意你啊><
|
| 刊登時間︰2005-09-16 11:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2005 年 9 月 15 日 星期四  | |
| 15/9 |
今日冇乜特別∼悶!!!!!
Eng代課老師今日教library同happy...-,-"
朝早,打波;小息,打波;食飯,打波;放學,打波∼
有我、史思明、曾永隆、臭軒一號、MS、gapgap、署安、小女人、女人虎....仲有好多
勁喪呀!!超high!!最衰slowman唔喺到><"
見到鐘飛揚為女俾廿幾三十條女圍住佢一個尼串,佢個樣好驚又無奈...><"
返到home,做hw,icq,聽歌
猛禁聽beyond D歌,聽到勁high!!
「是緣是情是童真 還是意外 有淚有罪有付出 還有忍耐
是人是牆是寒冬 藏在眼內 有日有夜有幻想 無法等待」
正呀!!!
今日到此為止...><" |
| 刊登時間︰2005-09-15 10:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | ... | 197 | »
|