| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2005 年 9 月 13 日 星期二  | |
13/9  |
今日好鬼死冇精神呀,好鬼死攰><!!上堂冇乜精神呀!!!...><"
唯獨係上中文堂係最精神,好專心咁聽miss講書∼
唔知點解,次次上中文堂我都會特別留心,可能我自己鐘意中文啦
又或者係R班嘅原因啦,點都會有份壓力喺到,不過有呢份壓力未必唔係件好事^^
今日仲有一堂係幾積極嘅,就係最尾嗰堂班主任堂,
我地要分組討論,討論如何解決衝突之類嘅嘢,而我地成組嘅結論就係
"隻揪吖!!隻揪呀!!".....^^" 跟住仲出埋去表現,笑死>V<
放學本來諗住打波嫁,但係史思明話唔打,臭軒又話見到Terry所以唔打,
咁我咪又唔打囉,返屋企LU∼
等車嗰陣,慘!!做左"咕哩",兩個識識地嘅女仔硬着塞D書落我到,好重呀><"
幫佢地拎到上車,重死人喇!!><"唉∼算啦....冇下次呀!!
返到屋企煮米粉食,煮完之後碗米粉勁爆熱,咁我咪訓喺梳化到等灘凍囉,
點知攰到訓着左,訓醒就己經係9點幾,拿拿聲食埋碗凍嘅米粉,
又幾好味嫁喎!!^^"之後飲左杯果汁先生就做功課,
幾經辛苦,先偷呢少少時間打日記,好啦,我又繼續奸爸爹喇!!!><"
|
| 刊登時間︰2005-09-13 11:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2005 年 9 月 12 日 星期一  | |
| 11-12/9 |
講返琴日先啦,琴日去左同文、軒、朱一齊食早餐,跟住一齊返崇拜同主日學
返主日學食月餅,食左好多,今次實肥死喇><"
返完主日學去左練詩,勁好玩呀!!>V<
跟住返屋企,屋企人喺到BBQ,而我就由一點訓到六點^^"
一訓醒,啊妹拎左條栗一燒比我食,哇!!正呀!!>V<
跟住我落留下,咦!原來我姑姐嚟左^^"
咁我咪招呼下佢地囉,之後陪表弟同啊妹玩飛行棋
雖然幾低B下,不過都幾好玩嫁^^"
琴日就到此為止喇.....
至於今日呢,返學啦要,今朝冇食到早餐,挨住肚餓咁返學校
返到去做埋dd英文功課,跟住吹下水就上課室lu^^"
頭兩堂生物,喺到講解剖,又好笑又恐佈,好血腥嫁!!
跟住小息就食早餐lu,凍嘅腿蛋治,好似食沙律咁><"
之後兩堂PE,同啊軒一齊坐,,,,kaka
度高磅重,我超磅,不過唔緊要
因為呀sir話"肌力係重過脂肪嫁"^^"咁姐係我大隻姐^^"
跟住小息又食多份三文治,正呀!!!>V<
之後上數,遲左少少放,話Mr梅成日食佢D時間
依+食返佢D時間-,-"跟住Mr梅走埋入嚟,講左句
"你食得起咪食囉"跟住又講好多野,笑死全班!!!>V<
之後上R班,遲左好多,跟住講原因啦,
跟住miss luk話"怨怨相報何事了呢""等我鬧下朱sir先"
真係笑死左我!!!><"
lunch time去左打波,打左陣上返去
跟住上埋兩堂英文就say gd bye
臨走嗰陣我問左朱sir
"Miss Luk有冇鬧你呢"跟住佢笑笑口咁望住我,,,kaka^^"
返到屋企,又繼續做功課lu........><"
|
| 刊登時間︰2005-09-12 08:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 197 | »
|