| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2005 年 9 月 2 日 星期五  | |
| 9月21日 |
今日返學都好悶呀!!冇咩野做><"
校長講野我就訓覺∼D老師講野我就傾計∼
班主任講野我就出位玩-,-"
係Miss歐講野嗰陣我最開人,因為佢講關於課外活動嘅事項^^"
唔知今年入唔入籃球隊同合唱團好呢∼
因為今年已經F.3喇,想擺多D時間去學業到,
而且自己又已經實參加排球隊,越野長跑同樂行之友(行山),
跟住又好大機會會係社幹事∼
唔知點算好呀!!><神啊,希望袮話我知點好丫><
聽完之後放學,又留喺學校到打排球∼^^"
打完去左啊軒到打PS2同乒乓波∼我打乒乓波好勁咖^^"
玩到6點就同啊希撘78K返屋企lu....>V<
返到屋企玩左陣icq,跟住打日記∼
依家?!食緊飯lu^^"
|
| 刊登時間︰2005-09-02 07:29 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2005 年 9 月 1 日 星期四  | |
| 開學大日子∼ |
今日開學Lu∼一早起身食早餐,跟住同細佬撘車返學,撞到細佬祥。
返到學校打波,打到成身汗!!><"好熱好曬呀∼!!!
之後抖左陣就集隊上課室,差唔多最尾先到我地班上>︿<唉,攰死呀!!
上到去搞班務嗰D嘢,好煩∼搞左1個鐘就小息∼
又係打波!!A_A",,,keke排球係我嘅朋友!
跟住上禮堂,有冷氣,舒服哂!!>V<
聽校長訓話><"聽聽下諗起,𡃇!!隻錶留低左係花槽到!!
跟住我喺到祈禱A_A"一路聽一路心掛掛
之後放小息即刻衝左落去,好彩,仲喺到^^"
跟住又打波A_A"正呀!!then入學生活動中心聽野∼
聽關於F.3升F.4 ge野,軒話想入文喎,我就想入理喇,但係我文掂D^^"
啊希同家明,希望你地可以校升F.4啦^^
跟住放學又喺學校打波,打到俾人趕為止^^"
之後同badman同細佬祥撘車∼突然有個sms
話我冇請佢食百滋><"放心啦!有拖冇欠^^"仲有你都未講你要乜味....
返到屋企食意粉,食完去左badman屋企玩,細佬祥都喺到^^
玩左陣就返home打日記lu!!!kaka |
| 刊登時間︰2005-09-01 03:45 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | »
|