喪b走青之日記 
   
  

即使如何,一切從簡吧....

 
FrcKenchoy
暱稱: 喪b走青
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
日記
yesterday&today
睇戲
呵~
文章分類
全部 (394)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Celia
霈pui
heyman
KIFIIIII
KIUS
LMF傑
MONKEY
yanki
丁丁∼*
大麻誠
伍文亮
冰冰
呀芊
呀ling
泡泡
娜娜"...]]
臭雞
高妹
傻仔龜文
輝仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 394
留言總數: 635
今日人氣: 2
累積人氣: 27536
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 9 月 2 日  星期五   晴天
9月21日

今日返學都好悶呀!!冇咩野做><"

校長講野我就訓覺∼D老師講野我就傾計∼

班主任講野我就出位玩-,-"

係Miss歐講野嗰陣我最開人,因為佢講關於課外活動嘅事項^^"

唔知今年入唔入籃球隊同合唱團好呢∼

因為今年已經F.3喇,想擺多D時間去學業到,

而且自己又已經實參加排球隊,越野長跑同樂行之友(行山),

跟住又好大機會會係社幹事∼

唔知點算好呀!!><神啊,希望袮話我知點好丫><

聽完之後放學,又留喺學校到打排球∼^^"

打完去左啊軒到打PS2同乒乓波∼我打乒乓波好勁咖^^"

玩到6點就同啊希撘78K返屋企lu....>V<

返到屋企玩左陣icq,跟住打日記∼

依家?!食緊飯lu^^"

 

刊登時間︰2005-09-02 07:29 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 9 月 1 日  星期四   晴天
開學大日子∼

今日開學Lu∼一早起身食早餐,跟住同細佬撘車返學,撞到細佬祥。

返到學校打波,打到成身汗!!><"好熱好曬呀∼!!!

之後抖左陣就集隊上課室,差唔多最尾先到我地班上>︿<唉,攰死呀!!

上到去搞班務嗰D嘢,好煩∼搞左1個鐘就小息∼

又係打波!!A_A",,,keke排球係我嘅朋友!

跟住上禮堂,有冷氣,舒服哂!!>V<

聽校長訓話><"聽聽下諗起,𡃇!!隻錶留低左係花槽到!!

跟住我喺到祈禱A_A"一路聽一路心掛掛

之後放小息即刻衝左落去,好彩,仲喺到^^"

跟住又打波A_A"正呀!!then入學生活動中心聽野∼

聽關於F.3升F.4 ge野,軒話想入文喎,我就想入理喇,但係我文掂D^^"

啊希同家明,希望你地可以校升F.4啦^^

跟住放學又喺學校打波,打到俾人趕為止^^"

之後同badman同細佬祥撘車∼突然有個sms

話我冇請佢食百滋><"放心啦!有拖冇欠^^"仲有你都未講你要乜味....

返到屋企食意粉,食完去左badman屋企玩,細佬祥都喺到^^

玩左陣就返home打日記lu!!!kaka

刊登時間︰2005-09-01 03:45 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]