le幾日,,屋企黎左個新成員,,,叫乖乖,,,但係一帶左返黎係咁嘈,,,嘈到我d屋企人好鬼唔爽我,,,,唉!!!但係我唔想三分鐘熱度,,,,不過全家都係咁插我= =,,,,唔講佢啦,,,,,,,,,今日,,,去左shopping,,,買左好好好好好好鬼多野,,,我好好好好好好鬼開心呀 ,,,
有jacket,,tee,,,trouser,,T-shirt,,,,,,, 我全部都好鐘意呀,靚到不得了(自已鐘意ge野自己一定會覺得靚ge) ,,聽日係大年初一,,,又係情人節,,,,本來係應該好開心先係,,,,不過我年初一又冇得返鄉下,,已經有好多年冇收過利是囉 ,,,情人節又冇情人....唉!!!!或者再過多年,,可能咩節日對我黎講都已經唔再重要!!甚至...........連自己GE生日
新一年!!!!好好好好好好鬼多野煩----煩大學,,,煩畢業,,,煩金錢,,,煩貓貓,,,煩家人,,,煩皮膚,,,煩她!!!!!
|