""M Y- - -L I F E""
This is my BLOG,,i want to share what happen and how funny is my evey day!!!
Freddy_FAT
暱稱: Freddy_118
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Shopping day!!!
失去了伙伴!!!
My best friend' s b...
A sad day!!!!
"鄰家哥哥的緍宴~
文章分類
全部 (5)
O SCHool LIFE O (1)
OThe memory of neighbourO (1)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 11
今日人氣: 2
累積人氣: 319
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 14 日  星期日   雨天


Shopping day!!! 滿足 分類: 未分類

le幾日,,屋企黎左個新成員,,,叫乖乖,,,但係一帶左返黎係咁嘈,,,嘈到我d屋企人好鬼唔爽我,,,,唉!!!但係我唔想三分鐘熱度,,,,不過全家都係咁插我= =,,,,唔講佢啦,,,,,,,,,今日,,,去左shopping,,,買左好好好好好好鬼多野,,,我好好好好好好鬼開心呀,,,

jacket,,tee,,,trouser,,T-shirt,,,,,,, 我全部都好鐘意呀,靚到不得了(自已鐘意ge野自己一定會覺得靚ge),,聽日係大年初一,,,又係情人節,,,,本來係應該好開心先係,,,,不過我年初一又冇得返鄉下,,已經有好多年冇收過利是囉,,,情人節又冇情人....唉!!!!或者再過多年,,可能咩節日對我黎講都已經唔再重要!!甚至...........連自己GE生日

新一年!!!!好好好好好好鬼多野煩----煩大學,,,煩畢業,,,煩金錢,,,煩貓貓,,,煩家人,,,煩皮膚,,,煩她!!!!!






訪客留言 (返回 Freddy_FAT 的日誌)


VanadisBass 於 2010-02-16 05:25 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-02-16 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



grace2882727 於 2010-02-15 10:09 PM 發表:
^^~煩咩姐.~唔好煩啦,~
仲以為你係有''狗狗''添,~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔想煩,不過佢地迫到埋身
我有貓貓,,haha
Posted at 2010-02-15 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]