今日本來無咩野特別....
都係一日返工既日子....都係做啊做啊!
但今日有樣好特別既任務...但一定要係今日既深夜先做得!
係咩!?
比D相大家睇下LA!!!

咁快就到左六月十八日既凌晨時分LA....現在大約一時!
其實今日既特別任務係要將尼部咁大既機器
由上水既落馬洲送到去天水圍既流浮山!!!咁我既任務係咩!?
其實我都唔知!!!!!
但後來我既任務就係做一個搬運工.......
幫手搬下水咁= =
我發現香港夜晚既公路都好多車...仲要好快- -
由一時起步...車隊以2KM/H行...行左3個鐘先到流浮山= =
無錯...計一計姐係4點仲做緊野!!!!
好LA!返到屋企都5點LA!我去訓LA...送比大家既就係深夜既相!


PS:其實今日真係一個好得意既經驗!!
|