<--條友畫得好令呀~__~我都想 今日一朝早就去左新虛搵呀雞蛋: 點知一去到都差唔多8點 之後佢就去左番學;d 好彩佢識做留左5枝煙比我 之後我去番學個時煲左枝 番到學校都係停課 放左學就去左搵雞蛋.之後陪佢去剪頭髮. 我同細kiNg係到係今笑 之後去番定德,煲左幾枝煙就走左番屋企 番到屋企.沖完涼好鬼頭暈- - 打左陣機.e家好想訓教.. 講到呢到,個頭爆左- -" 冇野講拉!係今.訓教lu....