今日本身想6點起身既- -但係唔得.s0.7點2 起左身.之後沖涼. 7點10出街.好彩冇遲xdd/ 番學打波- -勁累..今日上堂勁頭痛l0r.唔知咩事. 係到訓訓訓. 放左學.右打波= =打到5-6點之間.去左買野食. 買左pizza.之後自己番龜. 番到屋企沖涼....之後食飯..打機..(天羽)=]]好挽 想挽天羽add我MSn拉= =拉緊人挽[email protected] 搵人陪我挽拉.xd 番CM PLZ