今日一起身比個妹用左電腦= =" 到左11點幾到我玩lu.開心 之後比老母叫沖涼, 沖完涼食完野換左3 陪老母出去教堂,我係個到訓教囉 去完之後自己一個番屋企, 番左屋企同雞蛋玩信長. 我用牛牛佢用森仔, 我第一次用都屈死佢.哈哈 玩完之後佢叫我玩守女,我唔想玩囉= =" 唉.食飯先拉.唔打lu