今日一番學就食左早餐,之後去左打波同fd 打完波上課室.好鬼悶-3- 我仲要參加左跳舞比賽, 我比你地睇下我星期六個時影既相比大家睇 -> 好kai -3- 講番先. 放左學同fd去左置樂整PSP 點知完來冇事.好彩.番到屋企係今玩PSP