e幾日冇出街呀..做左自閉仔..無拉拉買左部PS2= =:呵 天日要去買PS2碟先..嘻. 講番今日..出左去天水圍跳左陣舞.d人好鬼勁- -"自己好廢- -ya 天日諗住同雞蛋個d出街呀=3=煲下煙仔今拉..good. 祝自己單身快樂 為何 偏偏 喜歡您 卻 得不到您 歡鈊