好耐冇打lu 今日就去左同老豆食早餐 都0k吧=]]食完自己煲左枝煙去左搭車番學 之後番到學校門口.差d關左門- - 好彩最後入到.入到學校30分=]]岩岩好.. 集隊真係熱到死- -頂唔順了.. 之後上課室..涼好多了. 去到小息同左輝.勤.個d落左去食野- - e家發覺d f.1女仔好靚- - 跟住上番課室...訓左教教 放左學,,同勤個d 訓home.. 打完..xdd