| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 9 日 星期六  |
9/8/08  |
分類: 學校生活 |
今日上午返左屯天上課....
下午食完飯之後返來聽講座.....
--------------------------------------------------------
今日拿左書...
我一返到屋企....
就拿左1-2本來看....
我一看 ....
All都係English來架.....(唔包括中文)
|
| 發表時間:2008-08-17 01:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 4 日 星期一  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-08-04 02:25 PM |
2008 年 7 月 10 日 星期四  |
2008-07-10  |
分類: 未分類 |
今日好大雨.....
我都5知點返學?!
行果到又水浸....行到呢到又水浸....
唉....
整到條裙濕曬
---------------------------------------------
返到去又要補課-3-
First補中文---做番之前未做曬果份
之後對答案
做份新嘅
英文補課---做左1張5知咩野...
數學補課---又做一份野=.=
50分鐘....做曬...差5題!!
---------------------------------------------
今日去左註冊...
First要入去write一份野....
之後有個人同我講野...
但點解無暑期作業的??
有冇人知道??
|
| 發表時間:2008-07-10 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
今日去左....  |
分類: 未分類 |
今日去左消防局....
果到d車...
好大丫........
我頌看到好多野...
哈哈哈... |
| 發表時間:2008-07-09 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 8 日 星期二  |
好開心丫!!!  |
分類: 學校生活 |
好開心丫!!
聽日派位........
我開心都好緊張....
到9點老師話1號....2號...3號....
3號丫!?
到我啦...
我無看比左彤彤help我看
佢笑住甘話"你自己睇啦"
我一睇係屯門天主教中學丫.....
好開心丫....
開心到立即跳起...
哈哈哈哈.......
|
| 發表時間:2008-07-09 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|