☆小鳳のblog★
友誼係D咩黎架?!#
決定每一日都寫Blog~
FungFungYi
暱稱: ☆◇鳳鳳◆□
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
快D到啦....
好煩丫=]
聽日返學啦....>&l...
25-08-08
無聊的1天
文章分類
全部 (20)
日常生活 (2)
學校生活 (6)
未分類 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 565
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 7 日  星期一   晴天


點算丫!!?% 鬱悶 分類: 學校生活

今日又有人講我壞話....

好Q乞人憎丫...

好想打佢....

我唸大家都知我講緊邊個啦....

我連佢MSN都Delete左佢

你話我係8婆甘你都係同我一同姐...

我認我都算係8婆....

但都好過你啦"8婆會長"

我係周圍話好憎你丫...

甘又點丫??

你吹咩!!

以家個個都好憎你架

係你自己5知....會錯意"炸"

你話我常日溝仔....

甘你常日都同xx杰果D玩啦....

5通你又溝佢丫...

我同封只係朋友...5係夫妻ar.....

你5好常日話我同佢係夫妻.....&同居啦...

你真係好8丫...

我好想同你絕交丫....

唉....

請大家留言啦....

呵呵呵...

---------------------------------------------------------------------

點算丫....

聽日就派位啦><

好緊張牙....


希望可以入到屯天啦XD......

---------------------------------------------------------------------

今日補課補,英,數

補到我死死下

又悶....

我5想補丫.....

唉.....

頌有7日就畢業啦....(計埋星期六&日)

好5捨得..

 

 

發表時間:2008-07-07 02:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 5 日  星期六   雨天


2008-07-07 愉快 分類: 未分類

「北京奧運倒數一周年」群星 - We are ready

作曲: 金培達

填詞: 陳少琪

制作: 金培達, 陳少琪



*一年一年的等待 我們看見未來一起用汗水來灌溉 五種色彩

一天一天的等待 心情更加澎湃創造最大的舞臺 最豪邁的時代

這片土地已經準備好 打開夢想起飛的跑道

讓全世界的目光 降落在我們的懷抱



We Are Ready 把心和心都連在一起

We Are Ready 把天與地都連在一起

超越了自己 贏得一場光榮的勝利 用時間紀念夢想的神奇

We Are Ready We Are Ready We Are Ready



一分一秒的等待 這刻終於到來 漫天燦爛的煙花 在驕傲的盛開

這個民族已經準備好 帶著笑容來向你問好 讓全世界的目光 降落在我們的懷抱



We Are Ready 把心和心都連在一起

We Are Ready 把天與地都連在一起

超越了自己 贏得一場光榮的勝利 用時間紀念夢想的神奇



Repeat*



We Are Ready 把心和心都連在一起

We Are Ready 把天與地都連在一起

超越了自己 贏得一場光榮的勝利 用時間紀念夢想的神奇

We Are Ready

--------------------------------------------------------------------------------------

今日係我的畢業典禮.....

好開心丫

終於畢業la....

我拿左個學習表現進步獎><

頌有5知幾多$書劵添.....

呵呵呵><"

到左最後我地六年級唱左首We Are Ready(歌詞係上面)

畢業典禮就完啦....

好5捨得丫...

發表時間:2008-07-07 02:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


2008-07-04 無奈 分類: 未分類

今日好無奈ing....

一上課室水都未飲就....

就叫左我下去彩排

坐到我都累啦....

又要唱"We Are Ready"....

我好想死牙....

聽日係我地6年級嘅大曰子....

要坐2 hours....

唉...

算la....就快係大仔大...

Ya!!

 

發表時間:2008-07-04 08:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 學校生活

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:冇 )
發表時間:2008-07-03 07:39 PM


2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:nothing )
發表時間:2008-07-01 01:37 PM