2008 年 8 月 30 日 星期六  |
| do功課N玩 |
分類: 未分類 |
琴日梁心瀛就話今日係最後1次1班小學同學去
打波.
今日!我諗住do功課,點知做到4:00就去左玩
唉..!我真係...xx
竟受不住[玩]的誘惑
明天便是暑假的最後1天...!!
我仲未做曬功課--"
好彩仲有20頁到"
24號家長日班主任仲嗌背英文
佢話:[中學唔再用中文寫[咩室]
用全英,所以要[背][背][背]
鳴鳴.唔見左
點好?
|
| 發表時間:2008-08-30 10:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-08-31 07:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
xMikO 於 2008-08-31 04:40 PM 發表:
你聽日放幾點?! 幾點番cnc?! re me in my blog
|
網主回覆
12:30就放lu
幾點?未知 Posted at 2008-08-31 07:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
xMikO 於 2008-08-31 04:40 PM 發表:
cM'
|
網主回覆
謝謝呢! Posted at 2008-08-31 07:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
xMikO 於 2008-08-31 04:40 PM 發表:
cM'
|
網主回覆
thx Posted at 2008-08-31 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2008-08-31 07:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank Miwiko Posted at 2008-08-31 07:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
想唔加油都唔得..!!
唔諗其他都要諗下轉班 Posted at 2008-08-31 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-08-31 11:41 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都幾嫁 Posted at 2008-08-31 10:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fozen 於 2008-08-31 12:48 AM 發表:
底死,,賤人有惡報!v3v 呵,,,
|
網主回覆
我係賤人,咁你係咩呢? Posted at 2008-08-31 10:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|