2008 年 9 月 2 日 星期二  |
| 開學日(翌日) |
分類: 未分類 |
開學第2日...
仍然不用上課,8:00番學
之前既銜接課程可以同呂柱1齊番
宜家自己番學,總覺得有d唔慣-
聽日要上課,1開始上day 2(6日循環)
今日!唔洗上課,好悶-
要15個單字...so easy-
番到屋企,太攰,訓左4個鐘-
之後陪brother買書-
7:00幾番1邊做功課,1邊睇電視:)
|
| 發表時間:2008-09-02 10:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝 Posted at 2008-09-07 12:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
一定一定 Posted at 2008-09-07 12:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fozen 於 2008-09-06 07:40 PM 發表:
cm']
|
網主回覆
謝謝謝謝謝謝謝謝 Posted at 2008-09-07 12:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fozen 於 2008-09-06 04:50 PM 發表:
comment*
|
網主回覆
謝謝謝謝謝謝謝 Posted at 2008-09-07 12:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fozen 於 2008-09-06 04:50 PM 發表:
cm#!
|
網主回覆
謝謝謝謝謝謝 Posted at 2008-09-07 12:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fozen 於 2008-09-06 04:49 PM 發表:
cm,>;
|
網主回覆
謝謝謝謝謝 Posted at 2008-09-07 12:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fozen 於 2008-09-06 04:49 PM 發表:
-0-comment
|
網主回覆
謝謝謝謝 Posted at 2008-09-07 12:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fozen 於 2008-09-06 04:49 PM 發表:
CMMENT%
|
網主回覆
謝謝謝 Posted at 2008-09-07 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fozen 於 2008-09-06 04:49 PM 發表:
commEnT=)
|
網主回覆
謝謝 Posted at 2008-09-07 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fozen 於 2008-09-06 04:48 PM 發表:
comment,,']
|
網主回覆
謝謝 Posted at 2008-09-07 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|