2008 年 9 月 1 日 星期一  |
| 開學日 |
分類: 未分類 |
今日!係9月1日
9:00-12:30番學...好悶
隔黎那個不認識,又唔可以同牙金坐坐[鳴鳴]
放學之後同牙金,呂柱1齊番陳南昌
點知老師差不多全部走曬
之後諗住成班男仔去[麥當當]食
點知...冇位牙''
唯有去[美心],跟住同班男仔去打波
我同牙金,呂柱去黃大仙影photo
影完8:00先拎得,拎呢家野梗係牙金,佢住果到
呼...番彩雲打波,
聽日要交功課,but...
仲未做曬:[預左比人鬧lu]
|
| 發表時間:2008-09-01 10:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝謝kin Posted at 2008-09-02 10:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lily20 於 2008-09-02 08:40 PM 發表:
CM//
|
網主回覆
謝謝lily姐 Posted at 2008-09-02 10:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我認錯人喇...哈哈 Posted at 2008-09-02 04:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝謝 Posted at 2008-09-02 04:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2008-09-02 04:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2008-09-02 04:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
xMikO 於 2008-09-02 12:32 AM 發表:
打左新Blog +) 記住sup我*v*
|
網主回覆
ok...好的 Posted at 2008-09-02 04:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
xMikO 於 2008-09-02 12:32 AM 發表:
咁仲唔快D做:)
|
網主回覆
隨緣吧...已經交左lu Posted at 2008-09-02 04:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
xMikO 於 2008-09-02 12:31 AM 發表:
cM'到
|
網主回覆
tHaNk Posted at 2008-09-02 04:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lily20 於 2008-09-01 10:53 PM 發表:
N0.2 我尋晚通頂亂做,,,中,英,數做曬^^...xD
|
網主回覆
咁都得?
我未做曬,不過老師未睇
睇左唔知會唔會鬧 Posted at 2008-09-02 04:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|