2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


開學日 分類: 未分類

今日!係9月1日

9:00-12:30番學...好悶

隔黎那個不認識,又唔可以同牙金坐坐[鳴鳴]

放學之後同牙金,呂柱1齊番陳南昌

點知老師差不多全部走曬

之後諗住成班男仔去[麥當當]食

點知...冇位牙''

唯有去[美心],跟住同班男仔去打波

我同牙金,呂柱去黃大仙影photo

影完8:00先拎得,拎呢家野梗係牙金,佢住果到

呼...番彩雲打波,

聽日要交功課,but...

仲未做曬:[預左比人鬧lu]

發表時間:2008-09-01 10:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 GNIHC250 的日誌)


kin_Tck 於 2008-09-02 08:49 PM 發表:
CM到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝謝kin
Posted at 2008-09-02 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lily20 於 2008-09-02 08:40 PM 發表:
CM//
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝謝lily姐
Posted at 2008-09-02 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miko8102006 於 2008-09-02 04:39 PM 發表:
你系 ?
咩我幾曷有呢個blog ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我認錯人喇...哈哈
Posted at 2008-09-02 04:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HKLEOGIRL 於 2008-09-02 04:30 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝謝
Posted at 2008-09-02 04:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HKLEOGIRL 於 2008-09-02 04:30 PM 發表:
Comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2008-09-02 04:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HKLEOGIRL 於 2008-09-02 04:30 PM 發表:
comment XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2008-09-02 04:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



xMikO 於 2008-09-02 12:32 AM 發表:
打左新Blog +)
記住sup我*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok...好的
Posted at 2008-09-02 04:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



xMikO 於 2008-09-02 12:32 AM 發表:
咁仲唔快D做:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

隨緣吧...已經交左lu
Posted at 2008-09-02 04:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



xMikO 於 2008-09-02 12:31 AM 發表:
cM'到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

tHaNk
Posted at 2008-09-02 04:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lily20 於 2008-09-01 10:53 PM 發表:
N0.2
我尋晚通頂亂做,,,中,英,數做曬^^...xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁都得?
我未做曬,不過老師未睇
睇左唔知會唔會鬧
Posted at 2008-09-02 04:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





GNIHC250
暱稱: 清少
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
happy
打波(補打9.12)
校隊選拔
比miko姐同kiu姐點名了...
開學日(翌日)
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 236
今日人氣: 0
累積人氣: 578