點解你錯定我錯..
你嬲定我嬲..
都係我做主動,,
你做一次都唔得咩..
次次同人嘈..
都好似係我tum人,,((小咪唔計= =))
仲要差唔多次次都係男仔,,
e d都唔緊要拉..
估唔到你都會禁姐,,
雖然岩岩識你個時..
都知你小氣..
但係都估唔到要我tum,,
就算tum你係冇咩問題,,
但係tum得多,,
累了,,
亦厭倦了..
5想再挽留..挽救,,
就算識左就2年既Fd都係禁講..
tum得多..
真係好辛苦嫁..
可能有d野真係要放低..
我都懶得留了,,
=================
e排好攰..
5想打了,,
想停下個bloG..- -"
因為冇咩野打..
同埋,,
有野打都懶得打- -"

|