| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2007 年 6 月 30 日 星期六 |
| 2007-06-30 |
e排上個blog..
入到e版都搞好耐..
所以幾日冇打-V-"
等到個次..
冇時間打= =+
開始放個4日假..
我諗我會過得好無聊- -""
聽日7-1拉-3-"
有人約我去長洲.....
冒險-0-,,,
仲要夜晚..
驚撞鬼,,
都係唔去好;;呵xPP'
就算我去..
呀媽都味必比T^T..
唉唉..
鬼叫金次考得唔好..
冇法拉/ \"
放假個時可能要溫番dmAthS..
因為考得好差= ="<<十分不滿..
mC唔合格..
跳得樓,,
===================================
http://dzhk.net/bbs/
大家上下e個論壇拉-3-"+
如果冇野做既話..
但係一定要申請-\/-"
5好用guest..
因為..
我成日都見到d人用guest係到睇野..
睇完唔回..
好Mo品..
好似e家禁*0*
睇完我個blog..
唔留Cm..
嘿嘿xPP"
知死....+

|
| 刊登時間:2007-06-30 11:44 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 90 | »
|