嘩,好開心呀,
西班牙係決賽贏咗荷蘭
冇錯,又係悶死人嘅賽果1:0
不過場波真係好好睇
真係抵去堐夜去睇場波
一開波嗰陣荷蘭真係好茅
就好似個DE JONG咁
一腳穿心腿踢落沙比仔胸口到
唔係籃球嗰D「拆你屋」,係「拆你『骨』」
如果係我就一早「訓」係塊地到
兩隊互有攻守
不過只係西班牙多D咁解
下半場西班牙多咗好多攻勢
不過攻極都攻唔入=3=
真係睇到火都嚟埋
無奈之下要踢加時
西班牙又係「禁」住嚟踢
結果俾恩尼斯達搞掂咗
雖然荷蘭輸咗,
不過冇輸風度
佢地成team人列隊祝賀西班牙拎冠軍
恭喜哂,西班牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
多謝八爪魚阿Paul!!
|