今日真係好冇引= = 出到去先知,果D人根本就唔會睇PENTAX一眼!
我呃到個AH叔買JA! 真係呃返黎= =你話死唔死?好彩! 食LUNCH有
個終極大美女同我SMS JA= =如果唔係我會裸跑!
8個鐘得一部= =聽日唔知點死SELL狂SELL先有一部!
笑到我塊面硬晒= =.......不過HAHA~可能最近真係好幸福
太幸福LA~所以上天要比D懲罰我!唔緊要!~HAHA~
今日得到解答,所有野都開始實在!
如果呢個係夢!醒既時候一定會好頭痛!但係我諗我唔會
有頭痛既機會! YAYAYA!^^
第一次既意義!唔係個個都明!
You'r like the clear blue sky always
make me feel so fine
你讓我在夜裡捨不得 close my eyes
|