今日真係黑仔,約左人12點食野,2點溫書。唔知搞咩訓到3點!!!!! 好好好`比人係咁鬧= =咩唔想溫ar~咩放飛機ar~搞到我都唔好意思.... so sorry~!my bad~今日唯有自己溫la~幸福既係日日中午都有糖水食。 haha~ 以前太鬆,所以1st 走了 2nd握得太緊,碎了。 BORN TO RUN 這是一種宇宙的安排 !!! 我對感情既想法是脆弱的, 可是,我對感情的期待是狂熱的!