前晚我果然唔記得去官網留cm= ="
kanata生日正日個日, 即係尋日小息就o係學校computer留-_-
用左英文打= =我地班部腦超廢打唔到中文= ="
拉落去睇下d人寫咩竟然真係用人有中文留言, 重要係簡體囉-0-
果然大膽-_,-+
今日chi堂, 好感動,
ms wong講佢婆婆講到喊, 我都差d喊埋一份, 車直情喊左出黎..
其實珍惜眼前人好重要, 我地係知但係通常都好快唔記得左
chi堂之後就係lunch, step今日好沉默,
平時佢一定一度食一度講野, 搞到好奈都未食完
但係今日就好靜&食得最快...............
.....我都唔知打咩好啦.....
.......唔好咁sad啦
yo!!今日geog個ymt又盡顯犯眾憎的本色,
我唔知點解你叫我地間書, 係間哂成段, 而家重要我地抄返落本note bk度囉
咁我買本書返黎做咩呀
用 0 mark黎嚇我地, 我想講我覺得平時分冇咩用囉
YO-_,-
今日放學三省吾身個陣發覺今個月真係冇哂$應付下個禮拜o既雜誌風-A-
希望有人放CANCAM的彩頁啦...JUNON?!= = 唯有等等等等等等等等等等等
...lee排鐘意左食草莓味o既野呀...