尋日, 買左.......
AlphaXD
尋日出街, 遊下遊下去左信和
之後落去睇下碟, 見到隻Alpha, 成$350@@
我同我呀媽講, 好貴呀但係我好想買
之後靜左陣
我呀媽話"係唔係買呀, 係就快"@@
之後買左
哇個刻勁unbelievable@@我平時買80幾蚊個d碟佢都話貴@@
有poster送, 係前輩想要個張, 齋樣冇字
出左間舖佢就話"拿, 當聖誕禮物"@@
好似發緊夢.....應該係發夢都冇咁好@@
好正呀, 本歌詞好多相XD nao笑得好開心XDD
返到屋企喪聽, 聽虹彩聽到喊T_T 好好聽
多謝哂呀mumsie<3
貼返之前玩個測驗先
啊哈=D 勁準- -+(被pia)