上年~有我+
我發現左一樣野!-
今日午息我地成班係咁叫joey同王鼎拖手!!!!!!!!!
結果佢地冇拖到!我而家有小小-內疚-
上到課室,我終於明白佢既感受!
就算佢想~王鼎唔想都唔得!
上到課室我內疚係因為:
如果比著我,自己比人帶到去同xxx一齊!我都會好.........
所以我而家開始唔會再搞佢地!