鳴~好慘,冇得去啦!搞錯...最衰個死人miss
我做左圈米比我走囉!對你呀媽啊!
好野今日係白色情人節!今日太凍啦,所以我都唔想番學校。
不過唔番學校....要番補習社溫書!我本身都好原意,因為我都想自己d成績好d!
我今日既成績比起之前真係差左好多!個排名係連我自己都想像唔到!所以我要下定決心要努力讀書!點知...讀左一日都冇我就已經唔想再讀!