我今日超開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開x100個(520)事關,我今日收到一d風。件事係咁既...本身唔只得我一個鐘意佢,仲有人鐘意佢。
有人話我知,佢知道她鐘意自己之後就好似拒絕左她!
之後仲好似話講左d唔鐘意她既說話既意思!!
我聽到之後超開心,我都唔知點解!可能係我諗番起星期五午息佢講緊野掛...我想打比佢問下佢有冇上msn。不過,我次次想打既時候都唔夠膽!!
好煩呀!點解我唔可以係blog度入歌架!!!一入就要入成咁
真係煩死人,我搞左成三個小時都整唔到!!!!help呀!!
玲玲點整嫁@.@
我好想知呀!!!唉!
我今日同d同學玩左好耐度啦!本來諗住去睇戲既...點知,愛情故事得兩場,一場:12:25,13:50。出左沙田我已為有得睇!點知得三場戲!最後米行左一陣!