*﹢×°"* 眼淚可把痛苦弄淡嗎...,+..如果是×*..,.我寧可哭,×]
[__++●愈是不想傷害別人的人 到最後總是把最重要的人傷得最深╳×°
♂°╰* 有時愛變成傷害,吵架時說的話最痛,°﹏ 
以為傷害對方,卻原來傷害是把彎刀, .☆  
××[]..+最後傷害最深卻是自已.....
GhOsTmIkO
暱稱: 天使。雯
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
HaPPY的一天`
2008-10-20
haha..
悶///
搞錯呀``
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 1228
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


救命!! 分類: 未分類

我表妹尼左香港

我好happy

但系

佢....

尼左我屋企

55.....

點算呀?

點「招待」佢呀...

琴日..

佢一尼到

就抱著我

然後又周圍走,跑

所以我被人罵

......

佢今日返左去

因為佢有少少燒

驚佢再嚴重d喎.....

好野!!

發表時間:2008-07-08 10:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


寶琳姐 分類: 未分類

佢聽日生日

不過就早左一日開生日party

我同麗都有去

Xddd

我聽講佢鐘意艾微兒

所以買左「全球限量特新版」的碟比佢

有兩隻`

一隻vcd•

一隻dvd

仲有四首mv

又有海報

.....

不過

貴左d

$109呀....

差d破產

好彩

呀媽會比番$$我

如果唔系

我實過唔到今個月

聽日本來唔洗返

但我要做服務生``

要返8點``

超唔想做

發表時間:2008-07-06 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


2008-07-06 分類: 未分類

這週是世界好友週,如果你願意,請把這條信息發給你所有的好朋友,也包括我。
> 看有多少人會回發給你。
> >
> > 當大部分人都在關注你飛得高不高時,只有少部分人關心你飛得累不累--這就是
> 友情,再忙也要照顧好自己,朋友雖不常聯系卻一直惦念,天涼記得多穿衣!世界
> 好友週快樂!
> >
> > 2008 新概念
> >
> > 一、一個中心:一切以健康為中心。
> >
> > 二、兩個基本點:做事認真一點,看世瀟灑一點。
> >
> > 三、三個忘記:忘記年齡,忘記過去,忘記恩怨。
> >
> > 四、四個擁有:
> > 無論你有多弱或多強,一定要擁有真正愛你的人,擁有知心朋友,擁有向上的事
>
業,擁有溫暖的住所。
> >
> > 五、五個要:要唱,要跳,要俏,要笑,要苗條。
> >
> > 六、六個不能:
> > 不能餓了才吃,不能渴了才喝,不能困了才睡,不能累了才歇,不能病了才檢< BR>> 查,不能老了再後悔!
> >
> > ※
> > 少喝奶茶,不吃剛烤的麵包,遠離充電電源,白天多喝水晚上少喝酒,一天不喝
> 多於兩杯咖啡,少吃油多的食物,最佳睡眠為晚上十點至早上六點,晚上五點後少
> 吃大餐,每天喝酒不多過一杯,不用冷水服膠囊,睡前半小時服藥忌立刻躺下。睡
> 眠不足八小時人會變笨,有午睡的習慣人不易老。電池剩一格時不要打電話,剩一
> 格時輻射是平時的一千倍,還要記得用左耳接電話,用右耳會直接傷害到大腦,看
>
到了就轉發給每一個你珍惜的朋友!!!
> >
> > 忙碌也要記得愛自己!
> >
> > 看到了就轉發給每一個你珍惜的朋友。

發表時間:2008-07-06 01:20 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


FD生日 分類: 未分類

聽日

我有個fd(六年級)

生日呀!!=3=

不過我諗唔到有咩可以送比佢

但佢畢業喇``

我想佢有d野留念

所以都唔點算

佢叫我唔洗送

但我又唔好意思

唉``

佢個xanga超靚

大家不如去睇下

靚女尼架(超靚)

有佢d相相架``

佢個xanga:

http://www.xanga.com/love_aki520

發表時間:2008-07-06 12:59 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


Best-Friend 分類: 未分類

我有好多朋友

但系

佢地對我系真定假

我系知道架``

一試就知

我唔明

點解唔like同一個人玩

但系又要扮fd呀``

被人呃左一次又一次

我唔系鐵人

我只系唔想被人蝦

被人玩,被人笑...

咁都有錯咩?

我睇落好堅強

但系

有邊一個人明白

我先系最慘果個呀..

點解?...

你為左佢可以卜心卜命

但系我呢...?

邊個系真心支持我

鼓勵我呀?

冇呀....

佢喊..

你只會啤住我

你曾幾何時信過我呀..?

我冇一次系任何人面前大喊過

因為

我知道

冇人會理我....

發表時間:2008-07-04 11:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]