*﹢×°"* 眼淚可把痛苦弄淡嗎...,+..如果是×*..,.我寧可哭,×]
[__++●愈是不想傷害別人的人 到最後總是把最重要的人傷得最深╳×°
♂°╰* 有時愛變成傷害,吵架時說的話最痛,°﹏ 
以為傷害對方,卻原來傷害是把彎刀, .☆  
××[]..+最後傷害最深卻是自已.....
GhOsTmIkO
暱稱: 天使。雯
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
HaPPY的一天`
2008-10-20
haha..
悶///
搞錯呀``
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 1229
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


環保城 分類: 未分類

今日

放學之後

呀哥比左$20我(家姐比左$20)

=4O蚊

叫我自己去食lunch

但系我冇食

跟住就返去學校

做環保city

返到去

陳綺雯佢都系到

老師之前叫佢:

「你好麻煩

做野又慢

你唔洗再做啦!」

但系今日又返尼

我同學話我知

我小息落去參加6年級畢業禮採排

(我做服務生,五年級咋``_)

陳綺雯系課室到做

Green City

佢將D粉筆灰倒落我

張枱and鄧到呀

仲亂咁整

搞到超dirty呀!

你地話佢過唔過份

系`

我之前介「難」左佢盒廣告彩

但佢剪「難」我fdD廣告彩喎`

仲要死口唔認

話miss fung比

我真系忍唔到囉!!

發表時間:2008-07-03 04:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


史迪仔 分類: 未分類

最近愈尼愈鐘意史迪仔``

同親詩and麗行街

都買一大堆野

今日又去行

買左兩隻公仔

一套文具

兩個「所事」扣....

超多野呀```

差d破產呀``

不過我仲系咁鐘意史迪仔

因為佢好Q呀

又有女朋友(紛紅色個隻)

希望可以抱住佢地訓覺``

發表時間:2008-07-01 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 6 月 30 日  星期一   晴天


整傷 分類: 未分類

琴日

同詩and麗食早餐

點知「善」親呀!!

55....

好痛架

本來以為只系小小野

點知原來拉傷左「機」肉

超痛呀!!!!!

依家仲痛緊呀```

鳴....

所以要擦藥囉

不過好彩

有詩and麗十卜我``

發表時間:2008-06-30 09:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 6 月 29 日  星期日   時晴時雨


TVB兒童講故事大賽 鬱悶 分類: 未分類

今日

去左TVB兒童講故事大賽

系去比賽之前

我同麗,文兒一齊玩NDS

到左比賽場地

我地仲要等多一粒鐘

講下講下

又講陳綺雯壞話

黄xx話我星期五同佢嘈

佢嘈唔過我,喊

不過我走左,睇唔到

內容如下:

------------------------------------------

我:你快點將Duho系個作品到整出尼啦

雯:點解要我整呀!

我:好樣呀!

雯:你有咩資格話我呀?小息,放學又唔整!

我:我小息唔洗當值呀?好似你咁清間咩?

雯:咁放學呢?(以為我答唔到)

我:我呀爸呀媽唔系香港,呀哥顧住打機,家姐要返工...

    咁邊個洗衫呀?洗碗呀?抹地呀?咪我囉!

    Miss都知啦!

雯:.....

我激到走左.........

---------------------------------------------------

我聽到黄xx話佢喊

超心涼呀!!

發表時間:2008-06-29 08:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 6 月 28 日  星期六   晴天


好過份!!!!!! 分類: 未分類

我有個friend,佢叫陳綺雯

我同佢由細玩到大

但系佢之前有d過份

所以冇麥點同佢講野+唔同佢玩

你地可能覺得我過份

但系,我舉個實例俾你地知呀``

有一次,我地上體育堂

我有個同學(同我超fd)

跳大繩比賽個陣

佢同陳綺雯一組

fing繩個陣

陳綺雯無端端同組長講:

「胡xx(我個fd)跳繩又唔得,fing繩都唔得架!

叫佢企埋一二邊啦!」

跟住胡xx問佢:「你好得去邊呀!」

佢竟然答:

「咩呀!我水平比你高少少囉~

同埋我地細粒d,彈跳力好d呀!」

點知到佢跳果陣

佢一下都跳唔到呀!!

所以我啦,胡xx啦,同梁xx都唔同佢玩呀!

我已經唔理佢,但佢無端端系佢個xanga到屈我尼m喎`

佢個日倒到d白色液體落條裙到

我笑佢Dm白色

佢又話我無知

我想話佢系xanga到講人壞話

人地會知架!

話以為我話得佢一個有xanga囉~

地話佢過唔過份呀?

發表時間:2008-06-28 01:00 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]