| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 3 日 星期四  |
| 環保城 |
分類: 未分類 |
今日
放學之後
呀哥比左$20我(家姐比左$20)
=4O蚊
叫我自己去食lunch
但系我冇食
跟住就返去學校
做環保city
返到去
陳綺雯佢都系到
老師之前叫佢:
「你好麻煩
做野又慢
你唔洗再做啦!」
但系今日又返尼
我同學話我知
我小息落去參加6年級畢業禮採排
(我做服務生,五年級咋``_)
陳綺雯系課室到做
Green City
佢將D粉筆灰倒落我
張枱and鄧到呀
仲亂咁整
搞到超dirty呀!
你地話佢過唔過份
系`
我之前介「難」左佢盒廣告彩
但佢剪「難」我fdD廣告彩喎`
仲要死口唔認
話miss fung比
我真系忍唔到囉!!
|
| 發表時間:2008-07-03 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 1 日 星期二  |
| 史迪仔 |
分類: 未分類 |
最近愈尼愈鐘意史迪仔``
同親詩and麗行街
都買一大堆野
今日又去行
買左兩隻公仔
一套文具
兩個「所事」扣....
超多野呀```
差d破產呀``
不過我仲系咁鐘意史迪仔
因為佢好Q呀
又有女朋友(紛紅色個隻)
希望可以抱住佢地訓覺`` |
| 發表時間:2008-07-01 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 30 日 星期一  |
| 整傷 |
分類: 未分類 |
琴日
同詩and麗食早餐
點知「善」親呀!!
55....
好痛架
本來以為只系小小野
點知原來拉傷左「機」肉
超痛呀!!!!!
依家仲痛緊呀```
鳴....
所以要擦藥囉
不過好彩
有詩and麗十卜我`` |
| 發表時間:2008-06-30 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
TVB兒童講故事大賽  |
分類: 未分類 |
今日
去左TVB兒童講故事大賽
系去比賽之前
我同麗,文兒一齊玩NDS
到左比賽場地
我地仲要等多一粒鐘
講下講下
又講陳綺雯壞話
黄xx話我星期五同佢嘈
佢嘈唔過我,喊
不過我走左,睇唔到
內容如下:
------------------------------------------
我:你快點將Duho系個作品到整出尼啦
雯:點解要我整呀!
我:好樣呀!
雯:你有咩資格話我呀?小息,放學又唔整!
我:我小息唔洗當值呀?好似你咁清間咩?
雯:咁放學呢?(以為我答唔到)
我:我呀爸呀媽唔系香港,呀哥顧住打機,家姐要返工...
咁邊個洗衫呀?洗碗呀?抹地呀?咪我囉!
Miss都知啦!
雯:.....
我激到走左.........
---------------------------------------------------
我聽到黄xx話佢喊
超心涼呀!! |
| 發表時間:2008-06-29 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 28 日 星期六  |
| 好過份!!!!!! |
分類: 未分類 |
我有個friend,佢叫陳綺雯
我同佢由細玩到大
但系佢之前有d過份
所以冇麥點同佢講野+唔同佢玩
你地可能覺得我過份
但系,我舉個實例俾你地知呀``
有一次,我地上體育堂
我有個同學(同我超fd)
跳大繩比賽個陣
佢同陳綺雯一組
fing繩個陣
陳綺雯無端端同組長講:
「胡xx(我個fd)跳繩又唔得,fing繩都唔得架!
叫佢企埋一二邊啦!」
跟住胡xx問佢:「你好得去邊呀!」
佢竟然答:
「咩呀!我水平比你高少少囉~
同埋我地細粒d,彈跳力好d呀!」
點知到佢跳果陣
佢一下都跳唔到呀!!
所以我啦,胡xx啦,同梁xx都唔同佢玩呀!
我已經唔理佢,但佢無端端系佢個xanga到屈我尼m喎`
佢個日倒到d白色液體落條裙到
我笑佢Dm白色
佢又話我無知
我想話佢系xanga到講人壞話
人地會知架!
佢話以為我話得佢一個有xanga囉~
你地話佢過唔過份呀? |
| 發表時間:2008-06-28 01:00 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|